Ontmoetingsavond en IFTAR maaltijd

Written on:juni 27, 2015

Solidariteits Comité Afghanistan – Nederland (Stichting SCAN) samen met Stichting Iraakse Cultuur & Maatschappij Parkstad (ICMP) organiseert een Informatie / ontmoeting avond met Iftar-maaltijd op 27 juni 2015.

Dit jaar is het thema ‘Doe mee in de samenleving’.
Stichting ICMP en Stichting SCAN openen op zaterdag 27 juni vanaf 18.30 de deuren voor hun gasten die van harte zijn uitgenodigd in Buurtcentrum MSP.
De boodschap van deze avond is om meer informatie te geven over de Ramadan en cultuur van Afghanistan en Irak.
De avond  komt ook in het kader van het bevorderen van de onderlinge betrekkingen tussen de Nederlanders en de nieuwkomers.
De organisaties (ICMP en SCAN) willen een bijdrage leveren aan het vormgeven van burgerparticipatie en bevorderen van de multiculturele samenleving in Parkstad door burgers en maatschappelijke organisaties in de toekomst te betrekken bij het beleid.

Datum:   27-06-2015
Tijd:       18.30 uur