Stichting SCAN bestaat 10 jaar!

Written on:oktober 9, 2010
Comments are closed

Stichting SCAN bestaat 10 jaar! Daarom willen we graag stil staan bij de projecten van Stichting SCAN gedurende deze periode in verschillende plaatsen in Afghanistan en in Nederland.

Hiervoor organiseren we een solidariteitsmaaltijd, daarnaast zal er ook een korte film vertoond worden over de stand van zaken bij de bouw van de meisjesschool in Herat. Ali Daliry, bezocht afgelopen zomer Herat en heeft er met verschillende mensen gepraat over dit project. Deze gesprekken heeft hij vastgelegd en een selectie daarvan zult u te zien krijgen zodat u zelf kunt horen hoe mensen ter plekke aan kijken tegen het belang van de betoonde solidariteit en het belang van scholing voor alle inwoners van Afghanistan.

Deze meisjesschool is geheel gefinancierd met geld wat de vrijwilligers van Stichting SCAN verzameld hebben in samenwerking met heel veel individuele sponsoren maar ook tijdens acties waaraan grotere organisaties hebben deel genomen, onder andere: Wilde Ganzen, de Gemeente Heerlen, het Sintermeerten college, het Bernardinuscollege, basisschool de Opstap, het Emmacollege, het Derde Wereld Fonds van Atos en Oxfam-Novib.

Datum:
Zondag 10 oktober zaal open vanaf 17.00 uur de maaltijd begint om 18.00 uur.

Adres:
Putgraaf 3, 6418 GG Heerlen

Aanmelden:
info@StichtingSCAN.com of via 06-44626442 tot donderdag 7 oktober.

Entree is gratis:
Maaltijd kost € 10.00 per persoon.
Dit bedrag zal via samenwerking met Wilde Ganzen bij dragen aan het voltooien van de meisjesschool in Herat.

Klik hier voor de uitnodiging

Klik hier voor het persbericht

Sorry, the comment form is closed at this time.