M. Permesaen verkoopt kunstwerken

Written on:maart 18, 2007

Voor het Schoolproject in Afghanistan

Kunst van Monique Permesaen van 16 juni tot begin augustus in de Andreasparochie. Monique Permesaen, geboren in Leuven en nu wonend in Yzeren, Valkenburg, exposeert in de gang en de koffiekamer van de Andreasparochie in Heerlerbaan. Haar werk getuigt vooral van betrokkenheid op mensen. In de huidige expositie zien we de zittende, afwachtende, beschouwende mens…. Monique is jarenlang actief geweest bij het vluchtelingenwerk bij het voormalig Missionair Centrum en zij is lid van het Solidariteits Comité Afghanistan – Nederland (Stichting SCAN). Met haar werk steunt zij het scholenproject van de stichting SCAN voor Afghanistan. Voor dat doel heeft ze, naast een aantal grotere werken, ook kleine, betaalbare werkjes ( rond 20 euro) ter verkoop in de parochie achtergelaten. Monique volgde o.a. les bij Joop Noordkamp en Jozef Kerff.

Openingstijd: Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en rond de weekenddiensten.
Adres:
Parochiehuis