Internationale Vrouwendag 2008

Written on:maart 8, 2008
Comments are closed

Het Solidariteits Comité Afghanistan Nederland (Stichting SCAN) organiseert een feest ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag. Deze wordt gehouden op zaterdag 8 maart 2008.
Het Solidariteits Comité Afghanistan – Nederland (SCAN) wil u hierbij graag alle vrouwen uitnodigen aan deze dag deel te nemen.
De Internationale Vrouwendag wordt gevierd in de grote zaal bij het Centrum voor Diversiteit in de Luciushof, Putgraaf 3, 6411 GT Heerlen. Het feest begint om 13.30 uur.

De Stichting SCAN organiseert de Internationale Vrouwendag op zaterdag 8 maart. In het kader van Internationale Vrouwendag wordt er een aantal lezingen gehouden. Verder is er muziek, worden Afghaanse dansen uitgevoerd en zijn er lekkere hapjes en koekjes. Het hoogtepunt van de dag is de uitreiking van een waarderingsprijs van de Stichting SCAN voor een vrouw die zich bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt. Wie dat is wordt bepaald in verassing!

Stichting SCAN is een comité bestaande uit Afghaanse en Nederlandse vrijwilligers, wat zich tot doel stelt om een bijdrage te leveren aan de wederopbouw van Afghanistan. Omdat we ons bewust zijn van het belang wat goed onderwijs hierbij heeft, zetten we ons al een aantal jaren in om op een paar plekken in Afghanistan mee te helpen het basisonderwijs weer op te zetten. Onderwijs aan meisjes heeft hierbij onze speciale aandacht.

Sorry, the comment form is closed at this time.