Certificaat voor Stichting SCAN

Written on:december 18, 2016

certificaat-scan

Op 10 december was er een grote bijeenkomst in Leiden.

Het thema dit jaar was mensenrechten, maar er werden ook andere onderwerpen besproken zoals de invloed van social media.

Het was dit jaar ook het 20-jarige jubileum van het bestaan van FAVON.
Tijdens deze bijeenkomst reikten ze een certificaat uit aan Stichting SCAN, voor alle jaren waarin het de mensen in Afghanistan in veel opzichten heeft geholpen.

Wij zijn dankbaar voor dit certificaat en we hopen dat we in de volgende jaren nóg meer zullen bereiken om de mensen in Afghanistan te helpen.

Stichting SCAN is ook actief bij FAVON.

FAVON (Federatie van Afghaanse Vluchtelingen Organisaties in Nederland) is de overkoepelingorganisatie van 23 organisaties van vluchtelingen in Nederland. FAVON is het inspraakorgaan en spreekbuis van de Afghaanse gemeenschap in Nederland. Vrijwilligers vanuit de gemeenschap hebben FAVON met warm hart en schone hand geholpen actief over te gaan naar het tweede decennium van haar bestaan. (meer informatie www.Favon.org)

In deze 20 jaar heeft FAVON veel bereikt en veel mensen geholpen. Ze hebben bijvoorbeeld heel veel vluchtelingen geholpen, regelmatig verschillende informatiebijeenkomsten georganiseerd en de Europese federatie FAROE ingericht.

FAROE (Federation of Afghan Refugee Organizations in Europe) is een organisatie die zich inzet voor Afghaanse organisaties in Europa.

Stichting SCAN heeft in 2009 als eerste organisatie de eerste prijs gekregen van FAROE voor hun projecten in Afghanistan.

Deze prijzen konden we natuurlijk niet krijgen zonder jullie hulp en inzet. We waarderen de inzet van al onze vrijwilligers in Nederland én in Afghanistan. Hartelijk dank voor al jullie hulp.

Voor meer foto’s bekijk onze Facebookpagina: Klik hier

Sorry, the comment form is closed at this time.